12.8.11

Uttråkad


Senaste
Låt du hörde: Imogen heap – Hide and seek
Film du såg: Source code
Mat du åt: Pasta och köttfärsås på jobbet
Kram: Verran
Puss: Jonathan
Känslan: Festsugen
Resa: inom Sverige, Skåne. Annars grekland
Glädje: ledig imorgon!!!
Dröm: alltför konstig
Person du träffade: medarbetarna på jobbet.. nej men, verran annars
Personen du pratade i telefon med: mammsen
Personen du fick sms av: Emil
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort så
Gången du var utomhus: nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra veckan
Saken du köpte: mat, otippat

Allmänt:
Ska bli skoj: lördagkväll hoppas jag
Ska inte bli skoj att: börja skolan. FY
Sparar till: London!
Pålägg som gäller: salami just nu
Önskar att jag var bättre på: planera
Dagens dryck: mjölk
Vad saknar du: värme! Det är fan höst
Tre band/artister: Kings of leon, Maggio och Adam Levine
Vad har du gjort idag: jobbat
Brukar du svära mycket: inte överdrivet
Hur tidigt stiger du upp: så sent som möjligt
På helgerna: ..ja?
Vad ska du göra ikväll: sova
Hur många timmar sover du per natt: beror på, 4-5-6-7-8
Vem är snyggast i världen: oj. Vet inte
Vad är det för veckodag: FREDAG
Bästa saken som hände mig förra sommaren: skåneresan var underbar
Favoritplagg i garderoben just nu: en vit stickad tröja   
Längd: 165
Vikt: vill inte veta
Byter gärna garderob med: Angelica Blick
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: räknas sudokoboken?
Mitt rum kan beskrivas som: ett bombnedslag
Mig själv med tre ord (just nu): fundersam, uttråkad och seg
Jag tränar: alldeles för sällan
Jag ville bli när jag var liten: typ kock. Eller butiksbiträde (wft)

Inga kommentarer: